پاسخ به سوالات رایج در مورد راهکار سافت
-
سوال: آیا نسخه های رایگان برنامه های راهکار محدودیتی دارند؟
-
پاسخ: خیر هیچ محدودیتی به لحاظ تاریخی، تعدادی و ... ندارند.
-
سوال: نسخه پولی برنامه با نسخه رایگان آن چه تفاوتی دارد؟
-
پاسخ: نسخه پولی برنامه امکانات فراوان بیشتری دارد که لیست این امکانات را می توانید از اینجا ببینید:
-
سوال: چرا نسخه پولی نرم افزار راهکار اینقدر ارزان است؟
-
پاسخ: راهکار سافت یک پروژۀ غیرانتقاعی است که از سال 1388 آغاز به کار کرده است و تا سال 1394 صد در صد رایگان بوده است. و حتی این مبلغ اندک هم از ابتدا قرار نبوده دریافت شود و قرار بوده است که کلاً رایگان باشد،
اما به دلیل تأمین هزینه های تولید پروژه و بهبود مستمر آن، این مبلغ بابت فروش برنامه دریافت می شود.
بد نیست بدانید که مجموعۀ راهکارسافت پروژه های غیرانتفاعی دیگری نیز دارد که از آن جمله می توانیم به سایت خوش آموز اشاره کنیم که در آن چندین هزار آموزش رایگان در حوزه های مختلف را می توانید بیابید.
-
سوال: کیفیت نرم افزار راهکار به لحاظ فنی در چه سطحی است؟
-
پاسخ: محصولات راهکار توسط یک تیم چهار نفره طراحی شده اند که همگی دست کم بیش از یک دهه در پروژه های مهم نرم افزاری در سطح کشوری فعالیت داشته اند. هر کاربری که اندکی تجربۀ کار با نرم افزارهای مشابه را داشته باشد، با مشاهده شیوه طراحی برنامه و صفحات آن و ... بلافاصله به سطح کیفی کار پی خواهد برد.
-
سوال: آیا محصولات راهکار به صورت تحت شبکه هم نصب می شوند؟
-
پاسخ: بله، می شوند. نرم افزارهای راهکار هم به صورت تک کاربره و هم به صورت تحت شبکه قابل استفاده هستند.
-
سوال: آیا محصولات راهکار به صورت تحت وب هم نصب می شوند؟
-
پاسخ: نرم افزارهای راهکار تحت ویندوز هستند، اما از آنجا که دیتابیس برنامه اس کیو ال سرور می باشد، این قابلیت را دارد که دیتابیس را در اینترنت هاست کنید و از راه دور و در بستر اینترنت با برنامه کار کنید. در نتیجه مشابه برنامه های تحت وب عمل خواهند کرد.
-
سوال: آیا برنامه خریداری شده قفل سخت افزاری دارد؟
-
پاسخ: خیر، ندارد. برنامه های راهکار دارای قفل نرم افزاری هستند که به شکل کد فعالسازی می باشد. این قفل بر اساس سریال مادربرد و سی پی یو می باشد و در نتیجه تعویض این دو قطعه به منزلۀ تعویض کامپیوتر می باشد و نیاز به خرید جدید خواهید داشت.
-
سوال: هر برنامه خریداری شده را روی چند کامپیوتر می توانم نصب کنم؟
-
پاسخ: هر برنامۀ خریداری شده فقط مخصوص یک کامپیوتر می باشد و قابل انتقال به سایر کامپیوترها هم نمی باشد.
-
سوال: آیا اگر کامپیوترم بسوزد یا به هر دلیل مادربرد یا سی پی یو من نیاز به تعویض داشته باشد، باید از نو برنامه جدیدی بخرم؟
-
پاسخ: بله همینطور است. تعویض مادربرد یا سی پی یو به هر دلیل نیاز به خرید جدید دارد.
-
سوال: چگونه می توانم نرم افزارهای راهکار را خریداری کنم؟
پاسخ: برای خرید برنامه های راهکار از دو لینک زیر استفاده کنید:
-
سوال: پشتیبانی نرم افزارهای راهکار به چه شکل است؟
-
پاسخ: پشتیبانی محصولات راهکار به دو شکل انجام می شود:
-
اگر در هنگام کار با برنامه دچار مشکلی شوید که نیاز به پشتیبانی پیدا کنید، از ساعت 10 تا 17 از طریق تلگرام، واتس اپ و پیام رسانی ایرانی بله به ما پیام دهید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از برنامه های ارتباط از راه دور همچون انی دسک و تیم ویور مشکل را برطرف می کنند.
-
موضوع دوم آموزش است که تمامی آموزش های نرم افزار به صورت رایگان منتشر شده اند و شما باید برای فراگیری آنها وقت بگذارید.
البته اگر در موردآموزش های چگونگی کار با برنامه هم سوال یا ابهامی داشته باشید شما را تنها نگذاشته ایم و از طریق تالارهای گفتمان پشتیبانی راهکار می توانید با ما در میان بگذارید.
پاسخ سوالات آموزشی نهایتاً ظرف 24 ساعت داده می شود.
ارتباط با ما